Protest om kapotte Stations lift

Door: Ties de Bakker – BredaVandaag
Stationskwartier Breda – ‘’Omdat het zo beroerd geregeld is, ben ik weer auto gaan rijden’’, aldus actievoerder en rolstoelgebruiker Rob Gerritsen. De lift die aan de kant van de Willemstraat toegang biedt tot het station heeft het afgelopen half jaar namelijk maar twee weken gewerkt. Dat was voor hem de druppel. Gisteren protesteerde hij samen met SP Breda om aandacht te vragen voor het probleem. Lees verder

0
Credit foto banner: Foto: Ties de Bakker

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Agenda

Meer Nieuws

  • Luchtfoto van een duurzame woonwijk in Breda met zonnepanelen op daken, illustratie bij Warmteprogramma Breda

    Hoe verwarmen we het Stationskwartier in de toekomst?

  • Boekcover van thriller PING! met schrijver Gert-Jan van den Bemd uit Breda

    Nieuwe Bredase thriller PING! speelt zich af in het hart van onze stad

  • Dodenherdenking 2026 in Stadspark Valkenberg Breda met bloemenkransen en herdenkingsceremonie

    Samen herdenken in het Valkenberg: een avond van respect, vrijheid en verbondenheid

  • Doe mee: fotowedstrijd Breda National Park City

  • Rode en witte watertoren langs het water in Breda, omringd door groen en bomen met een bootje op de singel

    Is er genoeg groen in onze buurt? Laat het nu weten!!

Contact opnemen